پیشکسوتان و خادمان قرآن استان اصفهان تجلیل می‌شوند

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه استانی قرآن کریم از پیشکسوتان و خادمان این عرصه تجلیل خواهد شد.

«علی حاج زکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان اظهارداشت: این رویداد از ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ فعال بوده و علاقه مندان می توانند از ظرفیت های ایجاد شده نمایشگاهی و فروشگاهی آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر عرضه محصولات و توانمندی های قرآنی برنامه های جانبی نیز پیش بینی و اجرا خواهد شد، تصریح کرد: معرفی و تجلیل  از پیشکسوتان و خادمان قرآن استان اصفهان از جمله این برنامه ها است.

حاجی زکی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در شب های نمایشگاه، خاطرنشان کرد: فعالان قرآنی برجسته در این محافل برنامه های خود را در رشته های قرائت، حفظ و تفسیراجرا می کنند.

وی ادامه داد: موسسات و مراکز فعال فرهنگی و قرآنی مثل کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در این نمایشگاه توانمندی ها، ظرفیت ها و تولیدات خود را عرضه کنند و یا در برگزاری برنامه های جانبی همکاری داشته باشند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان یادآورشد: حضور افراد تازه مسلمان در برنامه های جانبی پیش بینی شده تا نظرات آنان بیان شود.

وی یادآورشد: از ظرفیت و حمایت های مردمی برای تقویت نمایشگاه استفاده خواهد شد و با هم افزایی بین دستگاه های اداری شاهد تحول در برنامه های این دوره از نمایشگاه خواهیم بود.

کد خبر 1753104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha