برنامه‌های ماه رمضان با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌شود

حجت الاسلام چراغی به اجرای برنامه های ستاد نماز اقامه نماز استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ابزار هنر و با هدف ترویج و توسعه اقامه نماز برگزار می شوند.

حجت الاسلام محمدجوادچراغی، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: این برنامه ها در ۲ محور فرهنگی، نظارت و ارزیابی برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: با توجه به برگزاری برنامه ها، فعالیت ها و نشست های فرهنگی و نمازی و استفاده هرچه بیشتر و بهتر از فضای مجازی و ابزار هنر در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز خصوصا در ماه مبارک رمضان برنامه های زیر اجرا خواهند شد.

وی گفت: غبارروبی و آماده‌سازی فضای نمازخانه های ادارات و مساجد و مدارس و بازدید از مساجد و نمازخانه های بین راهی و همچنین مراکز اسکان زائرین، برگزاری نشست های دانش آموزی در سطح مدارس استان و برگزاری دوره های صحت قرائت نماز در دستگاه های اجرایی از برنامه‌های این ستاد  است.

حجت الاسلام چراغی به برگزاری جلسات تفسیر با حضور نماینده ولی فقیه در صدا و سیمای استان، همراه با مسابقه پیامکی تفسیر و نماز از صدا و سیمای مرکز استان، حضور در صدا وسیمای استان اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با موضوع شیوه های دعوت به نماز فرزندان برگزار می شود.

وی برگزاری جشنواره یا مسابقه روزه اولی‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز و حضرت علی (ع) ویژه ایام و لیالی قدر و برپایی نماز جماعت اول وقت، سخنرانی و برنامه های آموزشی شامل احکام، تصحیح قرائت نماز، بیان فلسفه نماز توسط ائمه جماعات دستگاه ها را از دیگر برنامه‌های این ستاد در ماه رمضان عنوان کرد.

کد خبر 1753313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha