کاشت ۱۵ هزار اصله نهال توسط بسیج سازندگی

سرهنگ گودرزی گفت: تا به امروز ۱۵ هزار اصله نهال به همت بسیج سازندگی در استان کاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،  سرهنگ پاسدار محمد گودرزی، صبح امروز (۱۵ اسفند) در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس مراسم مشترک درختکاری نیروهای مسلح، با اشاره به اهمیت کاشت نهال گفت: امسال همزمان با فرا رسیدن ۱۵ اسفندماه، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در کل سپاه روح‌الله طبق برنامه‌های تکلیفی کاشت ۴۷۰۰ اصله نهال را در برنامه داریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی، با تاکید بر اینکه این تعداد نهال در مکان‌ها و رده‌های سپاه روح‌الله غرس خواهد شد، افزود: این درخت‌ها از نوع بادام، سنجد، توت، زرشک، صنوبر و سرو خمره‌ای خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بنا بود این میزان اصله نهال در هفته منابع طبیعی کشت شود، ادامه داد: باتوجه به شرایط آب‌وهوایی تا پایان سال این میزان نهال کشت و غرس خواهد شد.

وی در ادامه باتوجه به اهمیت درختکاری و کاشت نهال در راستای توسعه فضای سبز، بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه بسیج سازندگی استان با منابع طبیعی از تمام توان بسیج نیز در اجرای طرح کاشت ۱۶ میلیون درخت بهره گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تا به امروز ۱۵ هزار اصله نهال به همت بسیج سازندگی در استان کاشته شده است.

کد خبر 1753354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha