محصولات عفاف و حجاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه شود

عباسی گفت: محصولات عفاف و حجاب باید با کیفیت بالا و قیمت مناسب در جامعه عرضه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد عباسی، امروز (۱۵ اسفند) در آیین افتتاحیه نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی با عنوان «شمیم یاس» که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی در اراک ضمن تقدیر از مجموعه استان مرکزی در راستای برپایی این مرکز، گفت: تولید لباس متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی یکی از ضروریات جامعه امروز است.

 معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه بسیاری از مسایل اجتماعی در تراز تربیتی انسان‌هایی است که می‌خواهند آداب عفاف و حجاب را مراعات کنند، خاطر نشان کرد: اگر این آداب رعایت نشود، هیچ حد و مرزی برای زندگی وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت کیفیت بالای محصولات ایرانی و اسلامی، ادامه داد: تولید کنندگان باید محصولات  عفاف و حجاب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید و به دست مردم برسانند.

وی با تاکید بر طراحی زیبا، شکیل و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی بیان کرد: نقش طراحان نیز بسیار اثرگذار است و باید در این زمینه گام های اساسی برداشته و البسه را متناسب با نیاز و سلیقه هر قشر طراحی و تولید کنند.

عباسی همچنین به جنگ فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان با ابزارهای متعدد قصد ضربه زدن به ارزش‌های ایرانی – اسلامی را دارند که در این راستا باید با تقویت ذائقه جوانان بر پایه فرهنگ ایرانی - اسلامی و تولید محصولات با قیمت مناسب، از اهداف شوم دشمنان جلوگیری کرد.

کد خبر 1753396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha