سه‌شنبه‌های مهدوی؛ زمینه‌ای برای همبستگی جوانان مسجدی

غلامی گفت: برگزاری طرح سه شنبه‌های مهدوی موجب استمرار همدلی، همبستگی و فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و گروهی و ایجاد شور و نشاط در بین اعضا کانون و جذب آنان به مسجد می شود.

معصومه غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجرای سه شنبه های مهدوی بصورت خودجوش در کانون و مساجد، گفت: سه شنبه‌ های مهدوی نتیجه کار جمعی از منتظران است که هر هفته در روزهای سه شنبه به نیت نذر سلامتی امام زمان (عج) و برای زنده نگه داشتن یاد آن حضرت در بین قشرهای مختلف جامعه نذری تقسیم می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید عاصمی کرمانشاه افزود: طرح سه شنبه‌های مهدوی در مسجد حصزت قائم(عج) با هدف زنده نگه داشتن نام امام زمان {عج} و ترویج فرهنگ مهدویت با ارائه خدمات و تخفیف ها با مشارکت مردم برگزار می شود.

سه‌شنبه‌های مهدوی، زمینه‌ای برای همبستگی جوانان مسجدی است

وی خاطر نشان کرد: اعضای کانون بصورت خودجوش  هر سه شنبه داخل مسجد سفره صلوات پهن می کنند و اقدام به برگزاری ختم ۱۴ هزار صلوات برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و برای تعجیل در فرجش غذای نذری پخت و توزیع  می شود.

غلامی تصریح کرد:در این برنامه برای نیامندان شناسایی شده در کانون و مساجد با توجه به بضاعت هر فرد پول جمع و به خانواده‌ها نیازمند کمک می شود.

سه‌شنبه‌های مهدوی، زمینه‌ای برای همبستگی جوانان مسجدی است

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید عاصمی در کرمانشاه اظهار کرد:یکی از برنامه های جانبی این  روز توزیع غذای جمع آوری شده توسط اعضا بین نیازمندان است یعنی هرکدام از خواهران هنگام شرکت در سفره صلوات در حد وسع  هر نوع غذایی که دوست دارند تهیه و با خود به کانون می آورند و حدودا ۳۵ در ۴۰ دست بعضی مواقع به ۵۰ دست هم می رسد آماده و در پایان یکی از اعضا با ماشین می‌برد و بین نیازمندان تقسیم می شود.

کد خبر 1753439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha