خُرسندی روستاییان از خدمات انقلابی آسفالت راه ها

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شیروان گفت: با توجه به محرومیت راه های روستایی این شهرستان و خطرات احتمالی تردد در فصل زمستان، در حوزه آسفالت راه روستایی اتفاق خوبی رقم خورد و ساکنان روستاهای مزبور از خدمات انقلابی دولت سیزدهم بسیار خرسند شدند.

حمید جوان، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امسال، سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث و روکش آسفالت راه های روستایی این شهرستان از محل اعتبارات استانی، ملی و ریاست جمهوری هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: با این میزان اعتبار هزینه شده، ۵۰ کیلومتر راه روستایی ( ۳۰ کیلومتر احداث آسفالت و ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت) شامل ۱۵ روستا واقع در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه شهرستان از آسفالت مناسب بهره مند شدند.

جوان عنوان کرد: اکنون هفت روستای بالای ۱۰۰ خانوار و ۴۰ روستا بین ۵۰ تا ۱۰۰ خانوار شهرستان هم نیازمند ساخت و آسفالت راه روستایی مناسب به طول ۱۶۰ کیلومتر هستند که با تخصیص اعتبارات باید در دستور کار قرار گیرد.

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان با بیان اینکه سال گذشته ۵۵ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت شد، گفت: امسال ۴۵۰ میلیارد ریال برای آسفالت راه های روستایی شهرستان مصوب شد که از این میزان، ۱۸۰ میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد تخصیص داده شد.

وی افزود: میزان بهره مندی روستاهای شهرستان از راه مناسب به لحاظ طول راه های آسفالت شده، ۴۴ درصد است که در استان ۴۷.۷ درصد می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه راه ۴۷ روستای شهرستان به طول ۱۶۰ کیلومتر آسفالت نشده، امید می رود با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم نسبت به آسفالت روستاهای محروم اقدامات خوبی انجام دهیم.

اینک بیش از ۵۰۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت است.

کد خبر 1753455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha