امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

خلجی با اشاره به ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان رها نشده است آن هم در دولتی که رئیس جمهور از یک سفر خارجی بلافاصله به صحنه یک رویداد در سیل و زلزله (مانند خوی) می‌رود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سپهر خلجی روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان رها نشده است آن هم در دولتی که رئیس جمهور از یک سفر خارجی بلافاصله به صحنه یک رویداد در سیل و زلزله (مانند خوی) می‌رود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: امدادرسانی به سیل سیستان و بلوچستان با محوریت وزارت کشور و دستگاه‌های امدادرسان مانند هلال احمر از لحظات اولیه وقوع حادثه آغاز شده و با بسیج همه دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و وزارت نیرو ادامه یافت.

وی با اشاره به حضور وزیر کشور در منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: وزیر کشور شخصا در منطقه حضور پیدا کرد. همچنین استاندار و نماینده عالی دولت، هلال احمر، مدیریت بحران نیز در منطقه حضور یافته اند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: همه کارهای لازمی که تا الان می‌توانستند توسط دست اندرکاران انجام شده است و امدادرسانی به این مناطق همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش بینی بارش های پیش رو در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: اعلام آمادگی مجدد برای همه دستگاه‌ها انجام شده و هر اقدامی که تاکنون توانسته‌اند انجام داده‌اند هر کاری هم که بعد از این نیاز باشد انجام خواهد شد.

کد خبر 1753583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha