١٠٠٠ برنامه گرامیداشت هفته شهید در گلستان برگزار می شود

طالع زاری از برگزاری بیش از یک هزار برنامه همزمان با هفته گرامیداشت شهید در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدعلی طالع زاری ظهر امروز (چهارشنبه ١۶ اسفند) در نشست خبری بزرگداشت هفته مقام شهید گفت: همزمان با گرامیداشت هفته شهید بیش از یک هزار برنامه در ١١ شهرستان گلستان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: دیدار گل های یاس از مهمترین برنامه های این هفته است که با هدف عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان ها انجام می شود.

وی ادامه داد: برپایی میزخدمت در بنیاد شهید، ستاد نمازجمعه و ادارات شهرستان و برنامه «سلام شهید» با حضور در منزل شهدا از برنامه های مهم دیگر این هفته است.

طالع زاری، برگزاری مراسم غرس چهار هزار نهال به نیابت از شهدای استان، تبلیغات محیطی بزذگدلشت تعویض ٩٠ تابلوی سطح استان، اعزام خانواده های شهدا و ایثارگر به سفرهای زیارتی، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، توزیع و تعویض پرچم گلزارها و هیئات شاهد، تجلیل از خانواده معظم شهدای شاغل در دستگاه های اجرایی در روز شهید، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد، رونمایی از سه جلد کتاب تدوین شده در حوزه ایثار و شهادت و شبیه سازی تصاویر شهدا توسط هوش مصنوعی را از جمله برنامه های بنیاد شهید در هفته شهید برشمرد.

وی گفت: رونمایی از کتب دفاع مقدس، تهیه قاب عکس های رنگی شهدا، برپایی نمایشگاه، مراسم آموزشی و تجلیل از فرزندان شهدای افتخارآفرین، طرح پایش سلامت والدین و همسران شهدا در تمامی مراکز بهداشت، تجلیل از ٢١٢ فرزند شهید، ٨۴ برادر شهید، ٨١ خواهر شهید و پنج همسر شهید شاغل، ارائه بلیط نیم بها برای خانواده های شهدا، برگزاری تئاترهای خیابانی ایثار و شهادت در مساجد و گلزارها، طرح مستندسازی و خاطره نگاری والدین شهدا و پخش از صداوسیمای گلستان، ختم چهار هزار قرائت قرآن به نیابت از شهدای استان، مسابقات ورزشی، اردوهای یک روزه خانوادگی جانبازان و آزادگان و برگزاری کارگاه های نشاط و شادمانی در استان از دیگر برنامه های هفته شهید در استان است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان چهار هزار شهید در راه انقلاب و دفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده است.

کد خبر 1753638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha