جایزه ملی احسان در دستان کنشگران فعال استان مرکزی 

همزمان با روز احسان و نیکوکاری آیین تجلیل از ۲۵ فعال جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور مدیر کل و معاونین ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مجتبی تهامی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی، ضمن تقدیر از تلاشگران این عرصه، گفت: این برنامه باهدف تجلیل از افراد و گروه‌های خدمت رسان استان مرکزی که درعرصه  های مختلف پزشکی، دانش‌آموزی، محرومیت‌زدایی و … فعالیت‌های شاخص و مهمی را انجام داده اند برگزار شد.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ترویج احسان و نیکوکاری امری ضروری و مردم را به هم نزدیک می‌کند، گفت: هنگامی که انسان کار نیکویی برای همنوعش انجام می‌دهد در وجود خود احساس شور و شعف خاصی می‌کند، زیرا احسان و انفاق تقویت کننده روحیه از خود گذشتگی و مقدمه فضیلتِ ایثار در انسان است.  


در این جلسه حجت الاسلام غریبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی  ضمن ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو به بیان توصیه هایی در اعتلای مسیر خدمت رسانی پرداخت.


وی افزود: خدمت‌کردن خود، عبادت اجتماعی و معیار مسلمانی است و بی تردید رفع مشکلات بندگان نیز برکات فردی و اجتماعی زیادی دارد.  
در این مراسم تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی و خدمت رسان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و در آخر از مسئولین گروه های جهادی تقدیر شد.

کد خبر 1753648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha