آغاز فعالیت‌های «خانه‌های مهر بسیج» در استان مرکزی

خانه های مهر بسیج استان مرکزی، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (۱۶ اسفند) در آیین افتتاح «خانه مهر بسیج» در شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه بسیج محصول تفکر و اندیشه والای امام خمینی(ره) است، گفت: شجره طیبه بسیج پیشوای انقلاب اسلامی است و امروز ریشه در ایمان، باور، قلوب و رفتار ملت ایران و امت اسلام دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، بسیج را درخت تناور و پر ثمر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بحمداللَّه این درخت تنومند امروز با نشاط و با اقتدار حرکت می کند و توانسته در همه ابعاد و بخش ها کارآمدی خود را به نمایش بگذارد.  

وی با تاکید بر اینکه بسیج فرمول حل همه مسائل است، ادامه داد: بسیج توانسته نیازهای انقلاب را به خوبی تامین کند.

این مقام مسئول با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت های بسیج اظهار داشت: هرکجا دفاع از هویت اسلام و ایران عزیز و خدمت به ملت شریف و عزیز ایران مطرح باشد بسیج میدان دار اصلی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین به فعالیت های سپاه و بسیج در حوزه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: عرصه های اجتماعی و فرهنگی یکی از میدان های اصلی بسیج است که با استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها تهدیدات را خنثی کرده و به مردم آرامش، رفاه و خدمت ارائه می کند.


سردار کریمی با اشاره به آغاز فعالیت مراکز مهر بسیج بیان کرد: فعالیت این مرکزی در همه شهرستان های استان آغاز شده و امید داریم گامی بلند در راستای رفع مشکلات مردم و خصوصا در مناطق محروم برداریم.

کد خبر 1753660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha