درآمد حاصل از یک روز سینما غدیر به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تعلق می گیرد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان گفت: تمامی عواید و درآمد حاصل از تمامی سانس های اکران فیلم یک روز سینما غدیر شیروان متعلق به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان خواهد بود.

زهره بابایی، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به سیل اخیر سیستان و بلوچستان و خسارت های بسیاری که برجای گذاشته است این اقدام جهت کمک به حادثه دیدگان این منطقه خواهد بود تا یادآوری بشود که مردم این مناطق تنها نیستند.

وی بیان کرد: اکران به روزترین فیلم های سینمایی همزمان با سراسر کشور در سینما غدیر شیروان در روزهای سه شنبه تا جمعه در سانس عصر و حداقل ظرفیت برای اکران هر فیلم ۲۰ نفر است.

بابایی عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از فیلم های اکران شده در سینما غدیر شیروان، امید می رود عواید و درآمد حاصل از یک روز سانس ها بتواند بخش کوچکی از نیازمندی های مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را برطرف کند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: کمک به مردم سیل زده این منطقه وظیفه است و امید می رود هر چه زودتر شرایط اسکان دائم آنان فراهم شود و سایر مشکلات منطقه توسط تیم های امدادی و اعزامی حل شود.

هفته گذشته بر اثر بارش شدید باران در شهر بندری گوادر، بخش زیادی از راه‌های ارتباطی، واحدهای مسکونی، مزارع، باغات و قسمت‌های مختلف این شهر زیر آب رفته است. باران‌های شدید منجر به طغیان رودخانه‌ها و بالاآمدن آب در کانال‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب شده و تعداد زیادی از منازل مسکونی و مغازه‌های مردم در بندر گوادر و دیگر مناطق مختلف ایالت بلوچستان نیز زیر آب رفته است.

کد خبر 1753673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha