کارکردهای موثر مساجد را نادیده نگیریم

حسین میرزایی گفت: مساجد از همان صدر اسلام نقش مهمی در فرهنگسازی بر عهده داشته‌اند و نباید از کارکردهای موثر مساجد غافل شد.

محسن حسین‌میرزایی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسجد به عنوان یک مکان نورانی و روحانی، همواره مورد قداست و توجه مردم بوده است و اثرگذاری فرهنگی زیادی در جامعه، به ویژه در استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مساجد، نقش‌ اثرگذاری از زمان مبارزات انقلابی مردم ایران و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون داشته‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز در سازماندهی نیروهای مردمی در دفاع از اسلام و میهن عزیزمان نقش‌آفرین بودند.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: مسجد، مکانی برای انسان‌سازی است و مساجد باید به محلی برای رشد، توسعه، ارتقا و پرورش استعدادهای جامعه تبدیل شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جوانان همیشه تاثیرپذیر از گروهای موثر هستند و کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توانند به محلی برای پرورش جوانانی تبدیل شوند که روزی سربازان امام زمان(عج) در عصر ظهور شوند.

وی اظهار داشت: به عنوان یکی از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان معتقدم رویکرد و برنامه مساجد نباید تنها بحث اقامه نماز باشد بلکه باید مساجد به پایگاه‌ها و مکان‌های فرهنگی و عمومی تبدیل شوند.

کد خبر 1753705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha