«افطاری ساده» برای مسافران و زائران نوروزی مشهد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و به مناسبت ثبت جهانی افطار، در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، تاسیسات گردشگری اقدام به ارائه افطاری ساده برای مسافران و زائران می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید جواد موسوی اظهار کرد: آذرماه امسال پرونده «افطار و سنت‌های فرهنگی اجتماعی آن» به‌ عنوان بیست‌وسومین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس ایران در پرونده‌ای مشترک به نام ایران، جمهوری آذربایجان، ترکیه و ازبکستان در فهرست جهانی میراث ناملموس یونسکو ثبت جهانی شد. 
 
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان‌رضوی با بیان اینکه مراکز و تاسیسات گردشگری استان به همین مناسبت در ایام رمضان به زائرین افطاری ساده ارایه خواهند داد اظهار کرد: همچنین زائران و مسافرانی که اقامت ۱۰ روزه در واحدهای اقامتی داشته باشند از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند شد. 
 
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان‌رضوی با بیان اینکه هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی رنگ و بوی معنوی به تعطیلات می‌دهد، اظهار کرد: خوشبختانه در همه بخش‌های میزبانی اعم از اقامت، نظارت، حمل‌ونقل، بهداشت و درمان و انتظامی آمادگی لازم برای میزبانی کسب و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

پایان پیام/

کد خبر 1753715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha