اهمیت حضور مردم در بدنه اجتماعی، از ویژگی های حکومت اسلامی است

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: اهمیت پای کار بودن مردم در بدنه اجتماعی، از ویژگی های حکومت اسلامی است و این نقش در انقلاب اسلامی مبرهن و واضح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین صبح امروز پنجشنبه(17اسفندماه) در نشست نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، گفت: اساسا انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است که شروع آن بواسطه حضور مردم بوده و تا به امروز در حیات خود مردم نقش آفرینی کرده اند و اگر این پشتوانه مردمی نبود در مقابل این طوفان های سهمگین دوام نمی آورد. 
وی افزود: اهمیت پای کار بودن مردم در بدنه اجتماعی، از ویژگی های حکومت اسلامی است و این نقش در انقلاب اسلامی مبرهن و واضح است و در انتخابات ۱۱اسفند این حضور مایه سرافرازی کشور است. 
درویشی در خصوص حضور مردم در انتخابات بیان داشت: در این انتخابات بیست و پنج میلیون نفر تحت شرایطی پای کار انتخابات آمدند که کشور ما تحت شدیدترین جنگ های ادراکی و شناختی بود تا این برتری را از بدنه نظام جدا کنند ولی علی رغم برنامه ریزی منسجم دشمنان علیه حضور مردم این دسیسه شکست خورد.
فرماندار ویژه ورامین ادامه داد: این انتخابات برای جمهوری اسلامی یک پیروزی بزرگ بود زیرا عملیات های انتحاری پیش بینی شده توسط دشمنان و القای مهندسی شدن انتخابات شکست خورد و در این ایام شاهد هستیم که دشمنان بواسطه این حضور، شکست را پذیرفته اند و صدای آنها در نطفه خفه شده است. 
وی در پایان گفت: در شهرستان ورامین همه پای کار انقلاب و نظام در انتخابات بودند و از حیث اجرا و نظارت ما کم چالش ترین انتخابات را در ادوار گذشته پشت سر گذاشتیم و این بخاطر برنامه ریزی مناسب و هماهنگی دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی بود.

کد خبر 1753728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha