دولت باید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حمایت کند

بهداروندی، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارند و دولت باید از آنها حمایت کند.

حمید بهداروندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید مردم را در کارهای فرهنگی دخیل کنند چرا که هر چه کار مردمی‌تر باشد، نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، با بیان اینکه دولت باید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حمایت کند افزود: خوشبختانه با ساماندهی کانون‌ها از طریق ستاد فهما، علاوه بر ثبت کانون‌ها، با توجه به امتیازهای کسب شده براساس فعالیت به آنها کمک می‌شود.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خط مقدم فرهنگ قرار دارند و بر اساس اقلیم و منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، می‌توانند کارهای بزرگی در راستای نیازهای فرهنگی جامعه انجام دهند.

بهداروندی، عنوان کرد: این کانون‌ها در کنار پایگاه‌های مقاومت‌ بسیج نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارند و فرهنگسازی را از دل مساجد با انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری ترویج می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه قداست مساجد به حدی بالا است که از دل همین مساجد بود که شهدای بزرگی در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که در مساجد انجام می‌گیرد، دارای حمایت‌های همه‌جانبه مردمی است و اگر مردم در کنار کانون‌ها نباشند، کار فرهنگی سخت خواهد بود.

کد خبر 1753857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha