انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد داشت

حجت الاسلام علی کریمی گفت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه با همه فراز و فرودهایش پایان یافت بدون تردید این انتخابات رنگ بوی حماسه و جهاد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۸ اسفندماه) حجت الاسلام علی کریمی در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه با همه فراز و فرودهایش پایان یافت بدون تردید این انتخابات رنگ بوی حماسه و جهاد داشت.

امام جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: دو راهبرد امنیت و سلامت با برنامه ریزی خوب مسئولان و مجریان در همه سطوح و رده های برقراری امنیت و برگزاری کم نقص انتخابات به حمدالله در تراز مطلوب انجام شد در بعد امنیتی علی رغم هجمه های دشمن و تهدیدهای سنگین دشمنان داخلی و خارجی شاهد یک انتخابات امن به معنی واقعی آن بودیم.

وی تاکید کرد: این بار هم ملت ایران دشمنان خود را تحریم کردند و در این جنگ نابرابر، پیروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان داخلی و خارجی این ملت شکست خوردند.

حجت الاسلام کریمی با گرامیداشت ۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا، اظهار کرد: بزرگداشت یاد شهیدان صرفا یک وظیفه سازمانی نیست بلکه یک وظیفه همگانی اسلامی و انقلابی است و
یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده شود و خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

خطیب جمعه آسمینون ابراز کرد: دهه آخر شعبان و در آستانه و استقبال ماه مبارک رمضان دهه تکریم و غبار رویی مساجد است بنابراین مساجد باید برای مهمانی خدا آماده باشند مساجد بهترین سنگر است این سنگرها مقدس و مطهر هستند.

وی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان عنوان کرد:  ماه مبارک رمضان به نام خداست و فرصت خوبی برای خودسازی است و ساعات این ماه بسیار با برکت می باشد و باید از این ساعات بسیار مغتنم استفاده کرد.

حجت الاسلام کریمی ضمن سفارش به تقوا الهی، بیان کرد: تقوا انسان را به مقصد می رساند. بر سر دوراهی ها دقت نظر کنید دنیا همه اش سر دو راهی است آن راهی را خدا اراده کرده انتخاب کنید نه راهی که شیطان می گوید.

امام جمعه آسمینون گفت: امام زین العابدین (ع) می فرماید؛ خداوند ما را بر همه مخلوقات برتری داده است لذا ای انسان ها که این همه مقام والا دارید خودتان، مقامتان،   شخصیت تان  و عظمت تان را به واسطه هوای نفس و گناه خدشه دار نکنید. ای مومن مقامت بسیار بالاست این مقام را به وسیله گناهانی، حرفی، عملی، و کار زشتی تنزل ندهید متوجه مقامتان باشید.

کد خبر 1753883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha