قداست ماه رمضان در نوروز حفظ شود

عزیززاده گرجی برلزوم حفظ قداست ماه رمضان در نوروز تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به حفظ قداست ماه مبارک رمضان حساسیت داشته باشند تا چهره مذهبی شهر با تظاهر به روزه‌خواری خدشه‌دار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیز زاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی استان و ستاد امربه معروف و نهی از منکر دیار علویان با بیان اینکه حفظ و صیانت از ماه رمضان و مظاهر اسلامی واجب است، اظهار کرد: اختلاف تصمیم سازی در شهرستان ها در بحث بازبودن رستوران ها و مراکز پذیرایی آسیب است تمامی شهرستان ها باید براساس قانون تمکین کنند.

وی با بیان اینکه رستوران ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی در ورودی هر شهر باید مجاز به فعالیت باشند،   افزود: هر شهرستان یک رستوران باید ارائه خدمت داشته باشد.  

عزیززاده گرجی با بیان اینکه بیرون برها نیز باید سه ساعت قبل از اذان توزیع غذا داشته باشند، گفت: نانوایی ها نیز باید مطابق مقررات با حفظ حرمت ماه رمضان و روزه داران توزیع نان داشته باشند.

وی برلزوم رعایت پوشش واحدهای پذیرایی دارای مجوز جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: حفظ حرمت ماه مهمانی خدا مهم است باید مورد توجه همگان باشد.

کد خبر 1753968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha