لزوم جذب و توجه جوانان در ماه مبارک رمضان/ محافل قرآنی گسترده شود

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای توجه بیشتر به موضوعات دینی و مذهبی بین نسل جوان است گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان ،‌توجه به مفاهیم قرآنی است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز (شنبه ۱۹ اسفند ) در نشست با مدیرکل و اعضای ستادی عملیات رمضان سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: از فرصت های ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه نهایت بهره گرفته شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه عملیات رمضان در راستای توانمند سازی تبیین دین بسیار ارزشمند است گفت: نگه داشتن توده‌های اهل قرآن در مسیر این کتاب آسمانی است کار مهمی است که باید بدان توجه شود.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا کسانی که با این نهاد الهی و معنوی در بیرون ارتباط ندارند جذب شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه یک کار فرا داخلی مأمور شدن اهالی قرآن در راستای جذب افراد و قرار گرفتن در مسیر باشند، افزود: این شیوه باید در مدارس و مساجد انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری محافل کلام وحی، دوره‌های آموزشی و ختم قرآن مجید موجب تقویت انس با آیات نورانی است، گفت: از راه‌های مهم و اصولی مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان، توجه به کلام وحی و تقویت برپایی جلسات قرآن مجید است.

آیت الله فلاحتی انس با کلام وحی و بهره گیری از مفاهیم الهی موجب تقویت بنیان‌های معنوی در جامعه و بین اقشار مختلف می‌شود، اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق موضوعات دینی و مذهبی بین نسل جوان است.

کد خبر 1754032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha