ارسال کمک‌های مردم خراسان رضوی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارسال کمک‌های مردم این استان برای حمایت از سیل زدگان سیستان و بلوچستان در قالب ۲ دستگاه خودروی تریلر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، محسن ذاکریان در خصوص اقدامات هلال احمر استان برای کمک به سیل سیستان وبلوچستان اظهار کرد: کمکهای مردمی و داوطلبانه نیکوکاران شامل بسته های غذایی از جمله برنج، انواع کنسرو، روغن، حبوبات، زیرانداز و پتو ر قالب ۲ دستگاه خودرو تریلر برای حمایت از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی ادامه داد: از روزهای نخست وقوع سیلاب در سیستان و بلوچستان گروهی متشکل از ۳۵ نیروی عملیاتی به همراه هشت دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه خودرو کامیون از استان خراسان رضوی برای کمک به سیل زدگان اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تیم عملیاتی امداد استان نیز هم اکنون در منطقه "پیر سهراب" چابهار مستقر شده است که ۳۰ هزار نفر جمعیت آن ، درگیر مشکل سیل و آب‌گرفتگی اند.

ذاکریان افزود: تاکنون سبد غذایی، چادر، پتو و اقلام ضروری برای کمک رسانی بین مردم توزیع شده است.

گفتنی است، طی چند روز گذشته، شدت گرفتن بارش‌ها در سیستان وبلوچستان باعث شد تا ۱۴ شهرستان این استان با پدیده سیلاب و آبگرفتگی مواجه شوند و همچنین سیل منجر به آسیب رساندن به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب این استان شد. تاکنون به بیش از ۲۴ هزار نفر امدادرسانی شده است.

پایان پیام/

کد خبر 1754037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha