آغاز به کار نمایشگاه بهاره در گیلان

نمایشگاه بهاره گیلان در قالب ۲۰۰ غرفه و در فضایی به وسعت ۲ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه بین‌المللی رشت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز ( شنبه ۱۹ اسفند) در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نمایشگاه بهاره اکثر اقلام اساسی عید نوروز و ماه مبارک رمضان در قالب غرفه های متعدد به نمایش گذاشته شده است.


استاندار گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه بهاره مایحتاج عمومی مردم در ایام مبارک ماه رمضان و عید نوروز با ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار متناسب با کالاهای عرضه شده ارائه می شود گفت: نمایشگاه بهاره هم زمان با رشت در سایر شهرستانهای استان گیلان نیز برپامی‌شود.

آغاز به کار نمایشگاه بهاره در گیلان

وی با بیان اینکه با راه اندازی نمایشگاه برای تولید کنندگان محصولات کشاورزی و صنایع دستی درآمد زایی خواهد داشت، اذعان کرد: برخی از مناطق تولید کننده صنایع دستی اکنون در این نمایشگاه حضور دارند؛ باید این حلقه ها را به هم پیوند داد تا با ارزانترین قیمت و عالی ترین کیفیت این محصولات به دست مصرف کنندگان برسد.

وی افزود: بر عرضه کالای مورد نیاز و با کیفیت به مردم نظارت دقیق باید انجام شود در این نمایشگاه هم کالاهای اساسی مصرفی با قیمت و کیفیت مناسب در حال عرضه است.

آغاز به کار نمایشگاه بهاره در گیلان

استاندار گیلان تصریح کرد: این نمایشگاه برای ایجاد بازار رقابت برای واقعی کردن قیمت ها همزمان با سایر شهرهای استان درحال برگزاری است؛


وی خاطر نشان ساخت : شهرداری ها باید غرفه ها و بازارچه هایی در ایام ماه رمضان و عید نوروز ایجاد کنند تا صنایع دستی ، فرآورده های کشاورزی و لبنیات مورد نیاز مردم تولید و در شرایط مناسب عرضه شود.

کد خبر 1754046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha