تشدید نظارت بر بازار خراسان جنوبی در آستانه رمضان و نوروز

قناعت گفت: بازرسی و نظارت‌ها بر بازار استان در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز تشدید و با تخلفات احتمالی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۱۹ اسفند) ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر تشدید بازرسی و نظارت بر وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اظهار کرد: هدف ما ایجاد آرامش بر فضای روانی جامعه است تا مردم با آرامش خاطر ماه مبارک رمضان و عید نوروز را سپری کنند.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی خوب اقلام اساسی در خراسان جنوبی، ادامه داد: البته براساس نظر مجموعه‌های نظارتی باید برخی اقلام ذخیره‌سازی استان افزایش یابد لذا این مهم باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم برخورد جدی با تخلفات احتمالی، گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای کاهش قیمت میوه تنظیم بازار شب عید نوروز تخصیص خواهیم داد.

قناعت تأکید کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی بهتر از گذشته به صورت مستمر برگزار شود.

وی از دستگاه‌های متولی خواست تا در زمینه جذب و توزیع به موقع اقلام اساسی به وظایف خود به خوبی عمل کنند و در ادامه افزود: خرید مرغ مازاد بر مصرف استان هم اقدامات خوبی است که باید در سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیری و انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت افزایش کمیت و کیفیت بازرسی‌ها از واحدهای صنفی در ایام پیش‌رو، یادآور شد: در سال جاری بیش از ۳۹۷ هزار تن نهاده دامی در استان توزیع شده که این مقدار نسبت به سال قبل رشد ۷۰ تا ۷۵ درصدی دارد.

قناعت در پایان گفت: علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان و هوای سرد، اما مردم در انتخابات امسال درصد مشارکت بالایی داشتند که این مشارکت وظیفه ما را در خدمت به مردم دوچندان می‌کند.

 

کد خبر 1754069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha