هنر بانوان در بازارچه صنایع دستی و تولیدات محلی به نمایش گذاشته شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان گفت: دومین بازارچه تولیدات خانگی، صنایع دستی و محصولات غذایی مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان گشایش یافت.

محمد محمدزاده قانعی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این بازارچه به مدت دو روز همراه با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، تفریحی، بیان دستاوردهای انقلاب و پخت آش نذری برای بازدید عموم و علاقه مندان و عرصه محصولات خانگی دایر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این بازارچه شامل ۱۰ غرفه محصولات خانگی شامل عسل اصل، سبزی، میوه خشک، انواع نان و فطیر، پوشاک، کیف چرم، فرش و گلیم، صنایع دستی، لوازم مورد نیاز بافتنی می باشد که توسط مددجویان نیازمند و تحت پوشش به عرصه می رسد و هزینه فروش محصولات به دست خودشان خواهد رسید.

محمدزاده قانعی عنوان کرد: با توجه به اینکه نیاز شهرستان بود تا فروشگاهی باشد که تولیدات و دست ساخته های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را خریداری کند و به صورت بازارچه ای در معرض دید مردم شهر و شهرستان قرار دهد این مرکز چندی قبل اقدام به ایجاد فروشگاه دائمی کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان بیان کرد: چرخه کمک یا ایجاد اشتغال به این صورت بود که مددجویان، نیاز به دستگاه یا مواد اولیه برای تولید داشتند و برای بازار فروش ایده ای ایجاد نشده بود که مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل(ع) ورود پیدا کرد و اقدام به ایجاد فروشگاهی در روز بازار شهرداری کرد.

 

کد خبر 1754080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha