مسئولان مامور به انجام وظیفه نسبت به شهدا هستند

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور گفت: همه مسئولان کشور مامور به انجام وظیفه نسبت به خون شهدا هستند و کوتاهی در این امر باعث مردودی در عملکرد آنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «علیرضا محمود زاده» در مراسم یادبود شهید محمد باقر مهوری از شهدای عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی اظهارداشت: انقلاب اسلامی با خون شهدا عزت و افتخار پیدا کرده و همواره ایثارگران با نقش آفرینی خود و از جان گذشتگی مسیر پیشرفت را فراهم کرده اند.

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: دشمن به دنبال تضعیف روحیه شهادت طلبی در بین مردم است چرا که اگر این دلسوزی و از جان گذشتگی کاهش پیدا کند آنگاه می توانند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه باید قدرشناس شهدا باشیم، تصریح کرد: همه مسئولان کشور مامور به انجام وظیفه نسبت به خون شهدا هستند و کوتاهی در این امر باعث مردودی در عملکرد آنان خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی مسئولان وظیفه بسیار مهمی و سختی دارند، خاطرنشان کرد: برای هر کرسی مسئولیتی تعدادی شهید داده شده و از این جهت مسئولیت سخت و باید پاسخگوی آن باشند.

وی اضافه کرد: کم کاری مسئولیتی جفا در حق مردم بوده و همچنین در برابر خون شهدا باید پاسخ داده شود.

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور کم کاری، بی تعهدی و کوتاهی در مسئولیت ها را عامل مردودی در این مسئولیت ها بیان کرد.

وی به جایگاه معنوی شهدا اشاره کرد و گفت: گلزارهای شهدا محل عاشقی و معنویت و ارتباط گیری با حضرت حق شده و از مراکز مهم معنوی مثل آستان مقدس امامزادگان محسوب می شوند.

مقامات ارشد پدافند هوایی ارتش استان اصفهان همراه با خانواده شهید بر سر مزار شهید محمد باقر مهوری در محل گلستان شهدای اصفهان حاضر شدند و غبارروبی و عطرافشانی انجام دادند.

کد خبر 1754088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha