آغاز محله تکانی شهر در آستانه استقبال از ماه رمضان و سال نو

شهردار شیروان گفت: در آستانه استقبال از ماه مبارک رمضان و سال نو، نظافت گسترده شهر در قالب گروه های جهادی محله به محله از امروز دوشنبه ۲۱ اسفندماه انجام می گیرد.

عین الله احمدی، شهردار شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: محله تکانی شهر با هدف سرزندگی در سطح شهر، نظافت کامل و اساسی در سه محله بلوار آیت االله کاشانی، بلوار چمران و کوی وحدت به صورت ویژه تا ۲۷ اسفندماه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح محله تکانی، نگاهی به احیای مساجد داریم و با محوریت نظافت و شستشوی معابر و المان ها و مبلمان شهری ، مساجد در هر محله نیز نظافت می شود تا در شروع ماه مبارک رمضان، فضایی تمیز و پاکیزه  پذیرای شهروندان و روزه داران عزیز و محلی برای اجرای فرائض ماه مبارک رمضان باشد.

احمدی عنوان کرد: نظافت محله به محله با محوریت نظافت محلات کم برخوردار در قالب اکیپ های خدمات شهری و در هسته مرکزی شهر به صورت مستمر اجرا می شود.

شهردار شیروان با بیان اینکه برای موفقیت در انجام وظایف نیازمند همکاری شهروندان با ماموران خدمات شهری هستیم اضافه کرد: شهروندان با قراردادن به موقع زباله ها در جلوی درب منازل و نریختن زباله در معابر، ماموران را در انجام وظایف محوله یاری کنند.

احمدی با اشاره به شکل گیری ستاد استقبال از بهار بیان کرد: آذین بندی میدان ها، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی، شستشو و رنگ آمیزی معابر و بلوارهای شهری، تنظیف معابر و جمع آوری به هنگام زباله به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی با دقت انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به زیباسازی شهر و گل کاری میادین تصریح کرد: با کاشت گل و آذین بندی شهر فضایی مناسب برای مهمانان نوروزی فراهم شده است.

وی از شهروندان دعوت کرد در مشارکت با شهرداری و ماندگاری خدمات نظافت در محلات، از ریختن زباله در سطح شهر و رها سازی پساب ها به معابر جلوگیری کنند.

کد خبر 1754285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha