بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا در این شهرستان، به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به فعالیت جهادی این گروه اظهارکرد: نظافت و جمع آوری  فرش های مسجد با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدا مسجد جامع شیروان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: نظافت و شست شوی فرش های مساجد برای این بسیجیان بسیار خوشایند است چرا که در کنار ثواب و اجر معنوی که دارد خودشان را برای یک ماه مهمانی خداوند آماده می کنند.

علیپور عنوان کرد: غبارروبی خانه خدا کم از عبادت و راز و نیاز در ماه رمضان ندارد، در واقع با این کار ما تلاش می کنیم که خود را از بار سنگین گناهان سبک کنیم.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان بیان کرد: مساجد باید پاکیزه باشد و نمازگزاران پاکیزه به سوی آن بشتابند و انتظار می رود همانطور که مومنین نظافت و پاکیزیگی را برای خانه خود می پسندند، محیط مقدس مسجد را که عبادتگاه بندگان خالص خدا است را پاک و نظیف نگه دارند.

علیپور با بیان اینکه غبارروبی مساجد فرصتی برای زدودن گناه از دل مومنان است اضافه کرد: با تمیز کردن فرش ها و پاکیزه کردن در و دیوار مسجد و عطر افشانی و آراستگی خانه خدا، این مکان مقدس و متبرک را برای ایجاد رغبت و حضور گسترده تر مردم در ضیافت خانه خدا و بهره وری بیشتر در ماه  پر خیر و برکت رمضان آماده می سازیم.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت عظیم مساجد به ویژه در ماه رمضان و دهه تکریم می تواند فرصت ارزشمندی برای تقویت این پایگاه های مهم دینی و زمینه ساز جلب بیشتر جوانان برای حضور در مساجد باشد.

کد خبر 1754288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha