ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان فرصتی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز است

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه برنامه های ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان سال جاری در ۲ محور فرهنگی، نظارت و ارزیابی برگزار می شود، گفت: از این ظرفیت در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استفاده می شود.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، برنامه های ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان سال جاری را  در ۲ محور فرهنگی، نظارت و ارزیابی تشریح کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: با توجه به برگزاری برنامه ها و فعالیت های و نشست های فرهنگی و نمازی و استفاده هرچه بیشتر و بهتر از فضای مجازی و ابزار هنر در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز خصوصا در ماه مبارک رمضان برنامه های زیر اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به انجام غبارروبی و آماده‌سازی فضای نمازخانه های ادارات و مساجد و مدارس بیان کرد:  بازدید از مساجد و نمازخانه های بین راهی و همچنین مراکز اسکان زائرین، برگزاری نشست های دانش آموزی در سطح مدارس استان و برگزاری دوره های صحت قرائت نماز در دستگاه های اجرایی از برنامه‌های این ستاد است.

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: برگزاری جلسات تفسیر با حضور نماینده محترم ولی فقیه در صدا و سیمای استان، همراه با مسابقه پیامکی تفسیر و نماز از صدا و سیمای مرکز استان، حضور در صدا و سیمای استان با موضوع شیوه های دعوت به نماز فرزندان، برگزاری جشنواره یا مسابقه روزه اولی‌ها از دیگر برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز و حضرت علی(ع) ویژه ایام و لیالی قدر و برپایی نماز جماعت اول وقت، سخنرانی و برنامه های آموزشی شامل احکام، تصحیح قرائت نماز، بیان فلسفه نماز توسط ائمه جماعات دستگاه ها از دیگر برنامه‌های این ستاد در ماه رمضان است.

کد خبر 1754519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha