همایش تجلیل از متنفذین و سران طوایف برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی، از طریق هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان پایان همین هفته همایش تجلیل از سران و متنفذین هشت شهرستان جنوبی در کهنوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۲ اسفند ماه) حجت الاسلام سید احمد حسینی در دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، گفت: امسال توانستیم نشست های شورای فرهنگ عمومی را به طور کامل برگزار کنیم و از این جهت شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در سطح کشور پیشرو بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بیان کرد: همایش تجلیل از متنفذین و سران طوایف که در بحث جمع آوری سلاح، کاهش آمار طلاق، ایجاد صلح و سازش و اجرای برنامه های فرهنگی همکاری داشته اند از مصوبات شورای فرهنگ عمومی است.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن این مصوبه، از طریق هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان پایان همین هفته همایش تجلیل از سران و متنفذین هشت شهرستان جنوبی در کهنوج برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: هر یک از فرمانداران هشت شهرستان باید ۱۰ نفر از متنفذین و سران طوایف را برای شرکت در این همایش معرفی کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان ضمن تبریک ماه رمضان، ابراز کرد: قصد داریم با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز همزمان با تهران نمایشگاه قرآن و عترت را در برگزار کنیم.

وی یادآور شد: هفته گذشته نیز به همت دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نمایشگاه قرآن و عترت ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: به منظور توسعه فعالیت های قرآنی و پرهیز از موازی کاری نیاز هست دستگاه هایی که در حوزه قرآنی فعالیت دارند همسو شوند.

کد خبر 1754548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha