اعزام ۵۶ مبلغ و مبلغه به مساجد شهری و روستایی

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۵۶ مبلغ و مبلغه به مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این افراد به تبلیغ دین و احکام شرعی می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغان با هماهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی اعزام و در مدت یک ماه استقرار در مناطق شهری و روستایی ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و مسائل خانوادگی از اولویت های مباحث تبلیغی آنها خواهد بود.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: این مبلّغان در قالب روحانیان مستقر، پایگاه‌های اجتماعی، مبلّغان فصلی و ‌مناسبتی و روحانیان و ائمه جماعات به مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه و مدارس اعزام شده اند و در آنجا به تبلیغ آموزه های ناب اسلامی می پردازند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان با بیان اینکه محور فعالیت های ماه رمضان، قرآن کریم است، بیان کرد: تلاش بر این است در این راستا با طرح ملی مسطورا ( زندگی با آیه‌ها ) فضای شهرستان قرآنی شود.

حجت الاسلام معلم اضافه کرد: برگزاری رزمایش مواسات، جلسات تفسیر قرآن کریم، زنگ ماه مبارک رمضان در ۲۲ باب از مدارس، مسابقات خوشنویسی و جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در مساجد و بقاع متبرکه و تفرجگاه‌ها از جمله برنامه های این ماه مبارک است.

وی برپایی غرفه پاسخ به سوالات شرعی در میدان انقلاب شهرستان و آمادگی ۹ مسجد بین راهی جهت ارائه خدمات اسکان، جشن روزه اولی ها و غیره را از دیگر برنامه های ماه نزول قرآن برشمرد.

کد خبر 1754585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha