پیام روز بزرگداشت شهدا تردید نکردن در انس با شهیدان است

مدیر گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه پیام ۲۲ اسفند این است در قداست راه شهدا و علاقه به آنان تردید نکنید؛ به بیان گوشه‌ای از ویژگی‌های برخی از شهدا پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدرضا حسنی سعدی، سه‌شنبه(۲۲ اسفند) در گردهمایی سالانه خادم‌الشهدا همزمان با روز بزرگداشت شهدا گفت: همه این شهدا در اوج اخلاص و آرامش و اطمینان و مسرور از بندگی خدا به شهادت رسیدند.

پیام روز بزرگداشت شهدا تردید نکردن در انس با شهیدان است

مدیر گلزار شهدای کرمان در خطاب به خادمین شهدا تصریح کرد: غبار از مزار کسانی می‌زدایید که صاحب کرامت بوده و نزد خداوند آبرو دارند و شفاعت می‌کنند.

شهدا صاحب کرامت هستند

وی اظهار کرد: پیام ۲۲ اسفند این است ذره‌ای خسته نشوید و در قداست راه شهدا و علاقه به آنان تردید نکنید و همیشه آنان را زیارت کنید و به آنان سلام بدهید.

پیام روز بزرگداشت شهدا تردید نکردن در انس با شهیدان است

سردار حسنی سعدی با ابراز امیدواری بر اینکه شهدا،
شهادت را به ما هم هدیه بدهند؛ به گوشه‌ای از روحیات برخی از شهدا و کرامات آنان پرداخت و افزود: یکی از زائران شهدای کرمان از یکی از استان‌ها با مراجعه به دفتر مدیریت گلزار شهدا اظهار کرد برای سه موضوع مهم و قطع امید شده زندگی خانوادگی خود به حاج قاسم متوسل و مشکلات او حل شده است.

زندگی قرآنیِ شهدا

وی با اشاره به ماه نزول قرآن یادآوری کرد: زندگی شهدا با قرآن بود؛ شهید مغفوری وقتی آخرین بار عازم جبهه بود قرآن را گشود، آیه نور آمد؛ گفت با نور می‌روم و با نور برمی‌گردم.

پیام روز بزرگداشت شهدا تردید نکردن در انس با شهیدان است

مدیر گلزار شهدای کرمان ادامه داد: شهید نصرالله شیخ‌بهایی به دوستش که از او برای کنترل خشم و عصبانیت راهنمایی می‌خواست، گفته بود دست راست خود را روی قلبت بگذار و سوره والعصر بخوان تا آرامش پیدا کنی.

عمامه‌ی مقدس

زیارت عاشورایی که ضامن شهادت شد

وی با اشاره به اینکه تک تک شهدای حادثه تروریستی کرمان ویژگی‌های خاصی داشتند؛ گفت: شهید علیرضا محمدی‌پور در حالی تنها چند روز معمم شده بود که با همان عمامه پیکر بر زمین افتاده چند تن از شهدا را هنگام حادثه پوشاندند.

پیام روز بزرگداشت شهدا تردید نکردن در انس با شهیدان است

سردار حسنی سعدی از شهید ماشاءالله مهدیزاده از نیروهای خدوم شهرداری کرمان یاد کرد که به همسرش گفته بود "شب‌هایی که شیفت هستم ۱۰ بار زیارت عاشورا می‌خوانم تا خوابم نبرد؛ آیا می‌شود من هم شهید شوم" که عاقبت در حادثه تروریستی به جمع شهدا پیوست.

وی در پایان بر ضرورت توجه به جایگاه خادمی شهدا و قدردانی از این توفیق تاکید کرد.

کد خبر 1754606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha