کاهش نرخ بیکاری فرزندان شهدا/ اجرای قانونی که ۱۰سال معطل مانده بود

قاضی زاده هاشمی خبر داد: با همت دولت و مجوز سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه، دفترچه آزمون استخدامی ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد منتشر شده و جهاد دانشگاهی در حال برگزاری آزمون است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با همت دولت و مجوز سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه، دفترچه آزمون استخدامی ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد منتشر شده و جهاد دانشگاهی در حال برگزاری آزمون است.

رئیس سازمان بنیاد شهید افزود: تا ۲۲ فروردین تمامی فرزندان شهدا و جانیازان ۷۰ درصدی که شرایط عمومی استخدام داشته باشند حتما به استخدام دولت درمی‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: قانونی که ۱۰ سال معطل مانده بود با حمایت و همت دولت به نتیجه رسید و سال آینده شاهد بیکاری هیچ فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصدی نخواهیم بود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به حمایت دولت از اشتغال خانواده های جانبازان و شهدا، گفت: دولت در قالب تسهیلات اشتغال از خانواده های ایثارگران و جانبازان حمایت می کند تا  بیکاری خانواده ایثار و شهادت به نصف کاهش یابد و امیدواریم تا پایان سال آینده به زیر ۵ درصد برسد.

کد خبر 1754678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha