جایگاه بنیاد شهید، فراتر از هر ارگان خدمات رسان دیگری است

شهردار شیروان گفت: جایگاه بنیاد شهید، فراتر از هر ارگان خدمات رسان دیگری است، زیرا جامع مخاطب آن، قشر ارزش‌مندی هستند که حق بزرگی به گردن نظام دارند که ما مدیون این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، عین الله احمدی روز چهارشنبه  به همراه جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری، به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در اداره بنیاد حضور یافت و از نزدیک با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.

وی عنوان کرد : شهرداری شیروان، جز اولین شهرداری های کشور است که در بحث تبدیل وضعیت کارمندان خانواده ایثارگران ورود کرده که این نشان دهنده اهمیت این جامعه در مجموعه شهرداری شیروان می باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: مردم ایران ایثار و فداکاری شهدا را فراموش نخواهند کرد و با برگزاری یادواره شهدا و چنین برنامه هایی همواره به یاد آنان هستند و از آنان الگو خواهند گرفت.

شهردار شیروان بیان کرد: یاد و خاطر و زنده نگه داشتن شهدا و ایثارگران مربوط به یک روز نیست و همواره به شهدای ایران اسلامی افتخار می کنیم.

 سلیمان آذری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان ضمن خوش آمد و تقدیر از شهردار شیروان بابت حضور در این اداره تصریح کرد: ما واقعا از شما و مجموعه بزرگ شهرداری شیروان، بابت همکاری خوبی که با مجموعه ما دارید تقدیر و تشکر می کنیم زیرا هر موقع درخواستی از مجموعه تان داشتیم، سریعا پای کار بودید.

کد خبر 1754743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha