فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های کردستان تجلیل شدند

فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری های تابعه از سوی استاندار کردستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه که در محل سالن جلسات شهدای گمنام برگزار شد، با بیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدا است، اظهار داشت: فرزندان شهدا یادگاران شهدای گرانقدر هستند.

وی با اشاره به اینکه ماه اسفند مزین به خاطره سرداران شهید  و ماه شهادت فرماندهان بزرگ دفاع مقدس است، گفت: خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اولویت مهم و رسالت خطیر همه مسئولان نظام است.

استاندار کردستان در این دیدار افزود: باید با عمل خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم و خداوند همه را با اولیاء و انبیاء و شهدا همنشین و محشور نماید.

زارعی کوشا با بیان اینکه امیدواریم هیچ ارگانی نسبت به حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اهمال و کم‌کاری نداشته باشد خواستار حمایت همه جانبه از فرزندان و خانواده شهدای عزیز شد.

فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های کردستان تجلیل شدند

وی فرزندان شهدا را نماد بزرگ منشی و شرافت ایران اسلامی دانست و گفت : تاثیر گذاری یادگاران شهدا به عنوان سرمایه اجتماعی بر دل و ذهن مردم بیش از افراد دیگر است چراکه شهدا مسیر تاریخ را تغییر دادند و اسطوره های افتخار آفرین وطن و سند افتخار، عزت و سربلندی ما هستند.

در پایان این جلسه استاندار کردستان با اهدای لوح تقدیر از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه تجلیل کرد.

کد خبر 1754769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha