بچه های مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برای کمک به نیازمندان بسیج شدند

قلندری از به صف شدن بچه های مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و عید نوروز به همت بچه های مسجد سبد معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

عقیل قلندری- مسوول کانون فرهنگی هنری شهدا امام جعفر صادق(ع) بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد:به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ارزاق تهیه شده به همت خیرین توسط کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: توجه به نیازمندان در طول سال در دستور کار است و تلاش داریم تا با دستگیری از نیازمندان، در کاهش آلام و دردشان کمک‌کار باشیم.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا امام جعفر صادق(ع) بهشهر یادآور شد: خیران همواره در صحنه حاضر بوده و هستند و امیدواریم با کمک خیران در رفع مشکلات نیازمندان توفیق بیشتری حاصل شود.

قلندری از به صف شدن بچه مسجدی های مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و عید نوروز به همت بچه مسجدی ها سبد معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: در آستانه سال جدید و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعداد۳۰بسته سبدمعیشتی به مبلغ سی میلیون تومان به همت مرکزنیکوکاری وکانون شهداء مسجدامام جعفرصادق(ع) بهشهر در بین نیازمندان توزیع شد.

قلندری یادآور شد: بسته های معیشتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان با کمک خیران در بین افراد شناسایی شده توزیع شد تا در این ماه مبارک رمضان و عید نوروز شادمانی به زندگی شان تزریق شود.

کد خبر 1754809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha