قرآن و عترت محور برنامه های رمضانی کانون زینبیه نکا

باقری گفت: پایگاه‌ قرآنی کانون‌ فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا با اجرای برنامه‌های قرآنی مردمی، انس به قرآن و قرار گرفتن در مسیر قرآن را با عمل به این کتاب آسمانی به دل جامعه تزریق می کند.

محمدعلی باقری- مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کرسی های مختلف تلاوت قرآن در طول ماه‌مبارک رمضان برپا می شود تا گامی برای بسط و گسترش قرآن در جامعه برداشته باشیم.
وی افزود: برنامه های ماه مبارک رمضان ما با محوریت قرآن و عترت است و امیدواریم این دو ریسمان محکم الهی موجبات هدایت همه ما را فراهم کنند.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا  یادآور شد:برگزاری کرسی های تلاوت قرآن، مراسم جزء خوانی و تلاوت قرآن کریم، محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر و احکام در طول ماه مبارک رمضان بامحوریت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا  اجرایی می‌شود و تلاش داریم تا برای روزه اولی ها هم برنامه ویژه تدارک دیده شود
باقری گفت: پایگاه‌ قرآنی کانون‌ مسجد زینبیه نکا با اجرای برنامه‌های قرآنی مردمی، انس به قرآن و قرار گرفتن در مسیر قرآن  را با عمل به این کتاب آسمانی به دل جامعه تزریق می کند.
وی افزود: برنامه های قرآنی کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با قرائت و حفظ، تدیر و تعقل همراه است و در ماه رمضان هر روزه بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین باقری برگزار می شود.

باقری یادآور شد: طرح ملی زندگی با آیه های قرآنی از برنامه های مهم رمضان امسال است که با قوت در کنار برنامه های قرآنی و دینی این مسجد برگزار می شود.

کد خبر 1754814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha