فراخوان جشنواره شعر «مسجد مناره امید، مظهر ایمان»

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با حمایت معاونت فرهنگی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جشنواره استانی شعر «مسجد مناره امید، مظهر ایمان» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، جشنواره استانی شعربا عنوان «مسجد مناره امید، مظهر ایمان» به میزبانی شهرستان سنقروکلیایی با محور آسیب‌های اجتماعی برگزار می شود.

براساس این گزارش، هدف از برگزاری این جشنواره افزایش آگاهی مردم از اهمیت و جایگاه مسجد در زندگی فردی و اجتماعی، آشنایی مردم با ظرفیت‌های جدید مساجد،  تشویق شاعران به تولید آثار شعری با مضامین اسلامی و مسجد،  با محوریت مسجد و تمرکز بر نقش مسجد در زندگی فردی و اجتماعی مردم و  شناسایی و استعدادهای فعال در مساجداست.

همچنین موضوعات جشنواره شامل انقلاب اسلامی ولایت، امامت و مسجد، مسجد، مرکز کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، مسجد میراث وهویت اسلامی و دینی، مسجد، شور آفرینی جوانان و نوجوانان، مسجد کانون مشارکت های مدنی، مسجد گره گشایی از مشکلات مردم، مسجد جایگاه امر به معروف و محل تعاون اجتماعی و مسجد و ماه رمضان است.

گفتنی است، از شرایط شرکت درجشنواره نداشتن محدودیت سنی برای شرکت در جشنواره، شرکت درجشنواره برای همه شاعران آزاد و هر شاعر می‌تواند در هر یک از محورهای جشنواره، حداکثر یک اثر ارسال کند، آثار ارسالی باید به صورت دست‌نویس یا تایپ و در قالب‌های غزل، قصیده، رباعی، دوبیتی، نیمایی، سپید، آثار ارسالی باید دارای محتوای ادبی و ارزشی باشند.

همچنین، شرکت‌کنندگان از سراسراستان کرمانشاه آثار خود را  به یکی از روش‌های زیر با مشخصات  نام اثر، نام و نام خانوادگی ، شماره ثابت و همراه، نام شهرستان، ارسال نمایند یا به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه استان تحویل یا  به دبیرخانه جشنواره به آدرس ذیل پست تحویل دهند ازطریق شبکه های اجتماعی. (شاد، روبیکا، ایتا) به شماره ۰۹۱۸۱۳۸۱۴۲۷ مدیر اجرایی جشنواره  ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ لذا صاحبان آثار برگزیده ومنتخب برای شرکت در مرحله نهایی به شهر سنقر دعوت شده و به رقابت می‌پردازند

لازم بذکر است، جوایز رتبه_اول: تندیس جشنواره، لوح تقدیر، و مبلغ ۳۰ میلیون ریال
رتبه_دوم: لوح تقدیر، و مبلغ ۲۰ میلیون ریال
رتبه_سوم: لوح تقدیر، و مبلغ ۱۵ میلیون ریال
شایسته_تقدیر ۵ نفر : لوح تقدیر و هرکدام مبلغ ۵ میلیون ریال

لینک مستقیم جشنوارهhttps://eitaa.com/farhanghonarsonghor آدرس دبیرخانه شهرستان سنقروکلیایی،   شهرک شهرداری،   اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی- تلفن تماس ۴۸۴۲۹۵۲۹

کد خبر 1754906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha