اجرای ویژه برنامه «بهار در بهار قرآن» با حضور چهره‌های برتر قرآنی در اراک

شعبانی از اجرای ویژه برنامه «بهار در بهار قرآن» با حضور چهره‌های برتر قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

علیرضا شعبانی، ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز برنامه های متنوعی را برای اقشار مختلف ترتیب داده است که این برنامه ها در طول ایام یاد شده برگزار می شوند. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به اینکه یکی از این برنامه های، ویژه برنامه بهار در بهار قرآن است، افزود: این ویژه برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان، با حضور چهره‌های برتر قرآنی در حال اجرا است. 


وی با بیان اینکه این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، بسیج هنرمندان و شبکه آفتاب برگزار می شود، ادامه داد: این ویژه برنامه ضبط شده و از طریق شبکه آفتاب و فضای مجازی در این ایام نورانی در حال پخش است. 

این مقام مسئول ادامه داد: چهره های برتر قرآنی همچون استاد ابوذر کرمی حافظ ممتاز بین المللی، استاد محمد شریفی حافظ ممتاز و دارای رتبه های متعدد، استاد دکتر مسعود اکبری داور ممتاز کشور، استاد مرتضی مختاری داور ممتاز کشور، محمد سجاد سالاری دارای رتبه برتر مسابقات شوق تلاوت تقلیدی جزیره کیش این برنامه را اجرا و مراحل فیلمبرداری و تدوین آن انجام شده است. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک بیان کرد: این ویژه برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از طریق فضای مجازی و شبکه آفتاب پخش خواهد شد.

کد خبر 1755027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha