عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک همزمان با سراسر کشور و در ماه میهمانی الهی و با حضور مسئولان ارشد استان آغاز شد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک که همزمان با سراسر کشور در اراک آغاز شد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است.  

وی با بیان اینکه توانمندی ها و وسعت فعالیت های سپاه توانسته به ملت بزرگ ایران و امت اسلام آرامش و امنیت هدیه دهد، افزود: امروز شاهد هستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور با همه توان خود به میدان آمده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه روزی تلاش می کند.

این مقام مسئول در ادامه به موفقیت ها و فعالیت هایشرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در اجرای پروژه های مسکن اشاره کرد و ادامه داد: استان مرکزی به همت جهاد خانه سازی پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک را کلید زده و بحمدلله اتفاقات بزرگی در این راستا انجام شده است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: فاز اول پروژه یک هزار و ۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم کشور مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز اول و دوم آن مجموعا ۶۴۰ واحد و فاز سوم آن ۷۰۰ واحد است و امروز با حضور مسئولین کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید سلیمانی هم اکنون پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و سعی داریم در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پروژه شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در ساخت مسکن و شهرک سازی مطرح است، ادامه داد: در این پروژه علاوه بر جهادی عمل کردن تمامی استانداردهای لازم با دقت انجام شده است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور همراه بود آیین افتتاح ۶۰۹۴ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۰۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح آغاز شد که سهم استان مرکزی در این افتتاح ۱۴۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی بود.

کد خبر 1755111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha