اعطای ۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری

معافی به فقر مهارت در استان مازندران اشاره کرد و خطاب به فعالان مرکز نیکوکاری ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین (ع) ساری گفت: برای توانمندسازی بچه های این مسجد ۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد مازندران در پنجاهمین مرحله توزیع احسان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) ضمن تحسین فعالیت خیریه ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین(ع) ساری برای دستگیری از نیازمندان  با بیان اینکه ماه رمضان امسال هزار آشپزخانه برای تامین وعده های غذایی افطار و سحر نیازمندان استان فعال شده است، اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال یک میلیون پرس غذای گرم توزیع شود.

اعطای ۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار «عیدهمدلی» تاپایان اسفند ماه جاری ادامه دارد، افزود:  ۲۰۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی با همکاری مراکز نیکوکاری در سراسر استان برپاشده است.

معافی بابیان اینکه سال گذشته کمک‌های عیدانه به ارزش ۶۲ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت اهدا شده است، اظهارامیدواری کرد با پیش بینی‌های انجام شده و همراهی خیرین عزیز به یاری خدا این مبلغ در سال جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی به جشن خودکفایی چهارهزار مددجوی استان مازندران اشاره کرد و افزود: مردمی سازی، قرض الحسنه و عدالت توزیع سه راهبرد کمیته امداد است.

معافی با اشاره به اینکه ۱۷نفر از مدیران استان مددجوی امداد مازندران بوده اند و امروز به لطف خداوند متعال صاحبان فکر و اندیشه اند، گفت: بسیاری از مددجویان امداد اکنون خودکفا شده اند و بخش عمده ای از ایتام و محسنین را تحت پوشش دارند.

وی به فقر مهارت در استان اشاره کرد و  خطاب به فعالان مرکز نیکوکاری ۱۱۰ ساری ادامه داد: برای توانمندسازی مددجویان زمینه مهارت آموزی این قشر به همت مرکز نیکوکاری ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین علی(ع) فراهم شود.

معافی بابیان اینکه بخش عمده فارغ التحصیلان دانشگاهی استان بیکار هستند که باید زمینه مهارت آموزی این قشر برای ایجاد کسب و کار فراهم شود، گفت: اگر مددجویان مهارت بیاموزند و درآمد زا شوند دیگر نیازمند دریافت سبدکالا نخواهند بود.

وی از اعطای ۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مرکز نیکوکاری ۱۱۰ساری خبر داد و افزود: مسجد باید از مسجد مناسبتی به مسجد مقاومتی تبدیل شود یعنی کلاس های آموزش خیاطی، نجاری، تعمیرات و ... در مسجد برگزار شود.

معافی تاکید کرد: مساجد باید برای هدایت تحصیلی دانش آموزان ورود کنند.

کد خبر 1755141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha