بسیج، پشتوانه نظام اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی گفت: بسیج پشتوانه نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است که به عنوان خادم مردم در همه عرصه های مورد نیاز حضور میدانی و جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی، در گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان شیروان اظهارکرد: بسیجیان بسیجی بمانند و باید مراقب باشیم که جنگ ادراکی دشمن در ما تأثیر نگذارد و کسی که در این مسیر قرار گرفته باید بصیرت داشته و با خودسازی در وسط معرکه بماند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و چشم‌انداز تعیین شده توسط رهبر انقلاب مبنی بر ایران قوی عنوان کرد: ما به عنوان بسیج همان‌گونه که ملت ایران تحقق راهبرد ایران قوی را پیگیری می‌کند، بایستی دنبال تحقق ایران قوی باشیم.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: بسیج در همه زمینه‌هایی که می‌تواند به تحقق ایران قوی منجر شود، نقش‌آفرینی خواهد کرد و بایستی نقش‌آفرینی کند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی گفت: بسیج در همه زمینه‌ها فعالیت دارد و در خدمت ملت ایران است، البته این فعالیت‌ها در حال توسعه و به‌روزرسانی هستند، ایران اسلامی در گام دوم در یک موقعیت بسیار خوب قرار داشته و در حال پیشرفت است.

سردار فرجی با اشاره به رویکردهای سه‌گانه این نهاد در خدمت به ملت ایران افزود: اگر بخواهیم سه جهت اصلی را برای بسیج مشخص کنیم جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین هستند.

گردهمایی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان شیروان با حضور بسیجیان، فرماندهان پایگاه ها، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و اعضای شورای تامین شیروان برگزار شد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1755145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha