رهاورد کار تشکیلاتی در کانون فرهنگی‌هنری «نسیم صبا»

کانون فرهنگی هنری نسیم‌صبا در چهارمحال و بختیاری با انجام فعالیت‌های تخصصی در زمینه سرود موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری شده است.

مهدی نظری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا با برگزاری منظم کلاس‌های آموزش تخصصی در زمینه تک خوانی و تهیه کنندگی، تنطیم و آهنگسازی و ... برای اعضای گروه سرود کانون، فعالیت‌های تخصصی سرود و توجه ویژه به کادرسازی و کارتشکیلاتی و برگزاری و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون‌های دیگر، مدارس و نهادها برای آموزش و تشکیل گروه‌های سرود موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری شایسته شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) لردگان ادامه داد: گروه سرود نسیم صبا در طول سال با تولید و بازخوانی سرود در همه مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی فعالیت مستمر داشته و سرودهای پاتوقی را در مناسبت‌های مذهبی و ملی در گلزار شهدا و خیابان‌ها و میادین اصلی شهر و پارک‌ها اجرا کرده است.

وی ابرازکرد: این کانون برای خودکفایی مالی کانون با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی به کانون با انعقاد قرارداد تولید سرود با دستگاه‌ها و ادارات و سازمان‌ها به سمت تامین منابع مالی حرکت کرده است.

نظری تصریح کرد: فعالیت کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به صورت تخصصی در زمینه سرود منجر به تبدیل کردن شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به یکی از قطب های تولید سرود در استان و کشور و گرایش ویژه نوجوانان و جوانان به حضور در گروه‌های سرود و تشکیل گروه‌های سرود جدید در کانون‌ها، مساجد و مدارس شهرستان شده است.

مدیرکانون مسجد حضرت ابوالفضل(ع) لردگان اظهارداشت: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در سومین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه های مسجد» هم موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق سرود شده بود.

وی گفت: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا علاوه بر تولید سرودهای «مدافعان سلامت»، «ایران»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی(ع)»، «خم ولایت»، «فرزند ایران»، «سلام بر قدس»، «انتخابات»، «شمس الشموس»، «ای صفای قلب زارم»، «امام رضا(ع)»، «مادرم اسمتو خوند توگوشم»، «فصل بهار»، «وطنوم ایرون»، نماهنگ «آیینه نور» با موضوع نماز، «سلام بر قدس»، «مامی آییم»، «رمضان ماه خدا»، «انتخاب درست»، «حضرت عشق» و «حضرت بهار» با موضوع امام زمان(عج)، و سرودهای «یوزهای ایران»، «یک تیم و یک میدان» و «شکوه استقامت» در حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، سرود «مکتب عشق» و «سردار» در اولین سالگرد شهادت سردار دلها و سرود «پیمان جاویدان» به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اجرا در گلزار شهدای شهرکرمان و تولید سرود «جان فدا» در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تولید کرده است.

وی، سرودهای «خنده دریا»، «سفیر آفتاب»، «بهار همدلی و مهربانی»، نوای ماندگار «ممد نبودی ببینی»، «فانوس شب»، «دریای آرامش»، «مرگ برآمریکا»، «حرم الله» را از دیگر تولیدات و بازخوانی های کانون نسیم‌صبا برشمرد.

کد خبر 1755155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha