مشارکت زنجانی‌ها در انتخابات نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد

آیت الله خاتمی به مشارکت ۴۸ درصدی مردم استان در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انتخابات در ایران تبلیغ کردند ولی نتوانستند به آنچه می خواستند برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان به فعالیت ها و کارهای یک ساله گذشته دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: باید ببینیم اقدامات ما طی سال جاری در حد ظرفیت و توان ما بوده یا خیر و اگر در حد ظرفیت ها نبوده است باید آن را جبران کنیم.


وی بر ضرورت توجه و رسیدگی به خواسته ها و مشکلات مردم تاکید کرد و ادامه داد: مدیران در دادگاه عدل الهی و نیز دادگاه تاریخ باید پاسخگوی کارهایشان باشند چرا که آیندگان در خصوص فعالیت های آنها قضاوت خواهند کرد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مشارکت ۴۸ درصدی مردم استان در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انتخابات در ایران تبلیغ کردند ولی نتوانستند به آنچه می خواستند برسند.


آیت الله خاتمی به ضرورت انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده توسط دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و گفت: کارهای زیادی انجام می شود ولی چنان که باید انعکاس مطلوبی از آنها صورت نمی گیرد.

کد خبر 1755228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha