رسانه‌های داخلی پیروز جنگ رسانه‌ای انتخابات شدند

استاندار کرمان با تقدیر از عملکرد رسانه‌های داخلی به طور خاص از رسانه‌های فعال استان قدردانی و تصریح کرد: رسانه‌های ما کارستان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، یکشنبه (۲۷ اسفند) در حاشیه تجلیل از رسانه‌های فعال انتخابات یازدهم اسفندماه با اشاره به رسانه‌هایی که به طور خاص وقت گذاشتند و برای حضور مردم فضاسازی کردند؛ گفت: بخشی از جهاد مردم و یکی از پایه‌ها برای تهییج آنان حضور در انتخابات رسانه‌ها بودند و شما کار بزرگی کردید.

استاندار کرمان با اشاره به فعالیت رسانه‌های استان تا آخرین لحظات برگزاری انتخابات، تصریح کرد: کار بزرگ سیاسی در کشور آن هم عرصه‌ای مثل انتخابات  بدون رسانه عملاً امکان پذیر نیست به ویژه وقتی دشمن با همه امکانات و با همین ابزار رسانه برای کاهش مشارکت به میدان می‌آید.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی، کاری که رسانه‌های داخلی یکه و تنها در برابر ابزار و پول و امکانات آنها کردند؛ واقعاً کارستان بود و کار دشمن ابتر ماند.
نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات تجربه کردیم چنانچه جدی پای کار باشیم خداوند به کار برکت می‌دهد.
وی سپس رسالت پساانتخاباتی رسانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: شکاف‌هایی بعد از انتخابات ایجاد می شود که طبیعی است اما عبور از فضای رقابتی و اختلاف‌نظرهای ایجاد شده کار مهمی است که توسط رسانه ها باید دنبال شود و ما نباید بر انتخابات متوقف بشویم.

فداکار با بیان اینکه در این انتخابات کرمان چند ضلعی و غیرقابل پیش‌بینی بود؛ بر امیدآفرینی و تقویت فضای امید و انرژی در جامعه تقویت و کاهش دادن دعواهای سیاسی، توسط رسانه‌ها تاکید و بیان کرد: مشکلات و ضعف‌ها وجود دارد اما باید فضای امید و کار و انرژی را در مردم تقویت کنیم.
وی با اشاره به حدود ۹۰ هزار نفر بیکار در استان؛ راه حل این مشکل را سرمایه‌گذاری و کمک به ایجاد اشتغال دانست که رسانه‌ها باید نسبت به رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان مطالبه‌گر باشند.

در این نشست صمیمی از خبرگزاری شبستان کرمان به عنوان یکی از رسانه‌های فعال در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان تجلیل شد.

کد خبر 1755241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha