فعالیت در مساجد موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: فعالیت در مساجد موهبتی است که نصیب هر کسی نمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه امروز (۲۷ اسفند) در آیین تجلیل از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان زرندیه، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد گام های موثری در راستای جذب جوانان به مساجد انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.  

وی با اشاره به اشتیاق جوان به حضور در مساجد و مشارکت در فعالیت ها، ادامه داد: فعالیت در مساجد موهبتی است که نصیب هر کسی نمیگردد. امام جمعه زرندیه در ادامه با تاکید بر اینکه فعالیت در مساجد در هر شکل و صورتی ارزشمند است، اظهار داشت: فعالان در مساجد می بایست این فرصت را غنیمت شمرده و قدر بدانند.  

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: مساجد و فعالیتهای دینی و مذهبی تنها جاییست که در آن ریاست معنی ندارد و همه افراد فعال در آن خود را ملزم به خدمت به نمازگزاران و اهالی مسجد می دانند.  

این مقام مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد را مراکز بسیار مهم و تاثیرگذار در انجام فعالیتهای فرهنگی هنری بویژه فرهنگ دینی دانست و ادامه داد: اهتمام و تلاشهای مدیران خدوم این کانون‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.  


مهندس ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان زرندیه هم در این جلسه گفت: باهم بودن، همدلی، تعامل و مودت تنها رمز موفقیت فعالان فرهنگی در انجام فعالیتهای فرهنگی و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: به هر طریق می بایست چراغ کانونهای فرهنگی هنری مساجد روشن نگه داشته شود که خدای ناکرده دچار آسیب و آفت نشویم.

فرماندار شهرستان زرندیه ادامه داد: تلاش خواهیم کرد برای سال پیش رو تقویم سالیانه نشست با مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان را بصورت حداقل فصلی تنظیم نماییم تا شاهد پویایی فعالیتهای فرهنگی هنری بویژه در کانونهای فرهنگی هنری مساجد باشیم.

کد خبر 1755251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha