هتک حرمت یک سرباز اسرائیلی به قرآن در مسجد ویران شده غزه

شورای روابط اسلامی-آمریکایی در بیانیه ای نسبت به اقدام یک سرباز اسرائیلی برای پاره کردن قرآن در مسجد ویران شده غزه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «cair»، شورای روابط اسلامی-آمریکایی در بیانیه ای نسبت به اقدام یک سرباز اسرائیلی برای پاره کردن قرآن در مسجد ویران شده غزه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است که ویدئوی سرباز اسرائیلی در حال پاره کردن قرآن در مسجد ویران شده غزه، چهره واقعی نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را نشان می دهد.

این ویدئو که توسط خود نیروهای اسرائیلی ضبط و منتشر شده است، سربازی را نشان می‌دهد که صفحاتی از کتاب آسمانی قرآن را پاره می‌کند و آن را به کف مسجد می‌اندازد.

«ادوارد احمد میچل»، معاون مدیر ملی شورای روابط اسلامی-آمریکایی گفت: فیلم نیروهای اشغالگر اسرائیلی که آشکارا به قرآن در یک مسجد ویران شده هتک حرمت می کنند، چهره واقعی نسل کشی علیه مردم فلسطین را نشان می دهد.

وی ادامه داد: از تخریب مداوم موسسات مذهبی، فرهنگی، سیاسی، پزشکی و دانشگاهی فلسطین توسط اسرائیل روشن است که هدف نهایی دولت نتانیاهو، پاک کردن هر چه بیشتر فلسطینی‌ها از غزه و آزار دادن دائمی کسانی است که زنده مانده‌اند.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی همچنین قتل ۳۶ عضو یک خانواده فلسطینی در غزه توسط دولت راست افراطی اسرائیل در حالی که آنها برای افطار روزه رمضان خود جمع شده بودندرا محکوم کرد.

این شورا از دولت بایدن خواست تا مسئولیت نقش خود را در افزایش مداوم اسلام هراسی بپذیرد و لفاظی های خود را در روز جهانی مبارزه با اسلام هراسی با اقدامی ملموس با پایان دادن به بزرگترین محرک اسلام هراسی، یعنی جنگ نسل کشی در غزه، مطابقت دهد.

کد خبر 1755317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha