افتتاح طرح های هلال احمر استان مرکزی در ایام نوروز

شهرجردی گفت: چندین طرح جمعیت هلال‌احمر این استان در ایام نوروز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردی، ضمن تبریک بهار قرآن و تقارن آن با بهار طبیعت، گفت‌: جمعیت هلال احمر استان مرکزی در راستای تکمیل طرح های عمرانی تلاش گسترده داشته و چندین طرح جمعیت هلال‌احمر این استان در ایام نوروز افتتاح می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر داوطلبان، جوانان و امدادگران این جمعیت در ایام نوروز به امدادرسانی و خدمات رسانی مشغول هستند، ادامه داد: بالگرد امدادی نیز در این ایام در استان مرکزی مستقر و در حالت آماده باش هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد ریال در سال جاری برای تعمیرات و به روزرسانی ناوگان‌های جمعیت هزنیه شده است، اظهار داشت: هفت سواری صفرکیلومتر برای جمعیت هلال احمر استان مرکزی خریداری شده که سه دستگاه آن وارد و چهار دستگاه نیز اوایل سال آتی وارد می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین با اشاره به اینکه ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در کشور شماره‌گذاری شده است، ادامه داد: از این تعداد ۲۴ دستگاه آن وارد استان مرکزی می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام بی سیم های  جمعیت هلال احمر استان مرکزی در سال جاری به دیجیتال تبدیل شده است، ادامه داد: استان مرکزی در این راستا سومین استان کشور است.


این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه مجوز جذب ۱۲۶ نجاتگر برای جمعیت هلال احمر این استان صادر شده که تاکنون ۵۰ نفر جذب شده اند، ادامه داد: همچنین مجوز جذب ۳۰ نفر مرد و زن نیز در بخش واکنش سریع به جمعیت هلال احمر استان مرکزی داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در ادامه به اعتبار سفر رئیس جمهور برای جمعیت هلال احمر این استان اشاره کرد و گفت: این اعتبارات ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال آن تا پایان شهریورماه امسال جذب و مابقی اواخر نیمه اردیبهشت‌ماه سال آینده جذب می‌شود.

وی اظهار کرد: در بخش آموزش کارهای زیادی صورت گرفته و در سال جاری بیش از ۳۰ هزار آموزش همگانی توسط این جمعیت ارایه شده است.

کد خبر 1755435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha