سفره ضیافت الهی در حرم امامزاده جعفر شهید(ع) گسترده می‌شود

آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) برنامه‌های متنوعی را در طول ماه رمضان و نوروز امسال در قالب طرح ضیافت بهاری اجرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مجموعه برنامه‌ها و مناسبت های  آستان مقدس امامزاده جعفر شهید علیه السلام در قالب طرح ضیافت بهاری برگزار می شود.

بر این اساس مراسم سال تحویل ۱۴۰۳ با دعا خوانی استاد چاوشی برگزار می‌شود همچنین  جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان بعد از نماز ظهر و عصر در این مکان مقدس تدارک دیده شده است.

اقامه نماز جماعت صبح و برگزاری نماز جماعت ظهر و بیان احکام به امامت حجت الاسلام والمسلمین یزدیان و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین مدنی، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدیحی بعد از نماز و پذیرائی از روزه داران با چای و خرما، از دیگر برنامه‌های روزانه حرم امامزاده جعفر شهید(ع) در ماه رمضان خواهد بود.

در طول ماه رمضان هم شاهد برگزاری مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها، جشن سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام و برگزاری مراسم شب های قدر و برگزاری عزاداری  در شب شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) شب های ۱۹ و ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

در پایان ماه مبارک هم نماز عید فطر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در این بقعه متبرکه اقامه می‌شود.

کد خبر 1755450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha