«پسران خورشید» برای استقبال از عید نوروز، شورآفرینی می کنند

«دشت باوینه» جدیدترین اثر هنری گروه سرود «پسران خورشید» استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه نوروز ۱۴۰۳ به زودی رونمایی می شود.

مدیر خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر مجموعه منتخب کشوری «پسران خورشید» یاسوج در گفتگو با خبرگزاری شبستان گفت: اثر «دشت باوینه» در راستای شورآفرینی، استقبال از عید نوروز و نیز امید بخشی تهیه و تولید شده است.

«پیمان جمشیدی» افزود: تمام عوامل این اثر فاخر از نیروهای هنرمند هم استانی بوده اند که خود نشان از ظرفیت و توان بالای این عزیزان است.

وی ادامه داد: محمدرضا تیموری نژاد ترانه این اثر را سروده و حسین رحمانی آهنگسازی و تنظیم آن را عهده دار بوده است.

«پسران خورشید» برای استقبال از عید نوروز، شورآفرینی می کنند

«پسران خورشید» برای استقبال از عید نوروز، شورآفرینی می کنند

جمشیدی یادآور شد: این اثر به همت گروه منتخب کشوری «پسران خورشید» اجرا و کارگردانی آن را سید جواد هادی اصل انجام داده است.

مدیر خانه سرود کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: «دشت باوینه» به زودی رونمایی و در ایام نوروز از سیمای ملی و استانی پخش خواهد شد.

وی گفت: در تولید این اثر فاخر حوزه هنری، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز آفرینش های هنری بسیج، بسیج دانش آموزی ناحیه عشایر، سیمای استانی دنا، ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین (ع) یاسوج مشارکت و همکاری داشته اند.

کد خبر 1755474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha