مدارس کردستان مهیای اسکان مسافران نوروزی

ناظمی جلال با اشاره به آماده کردن ۷۹ مدرسه استان کردستان برای اسکان مسافران نوروزی گفت: مدارس استان مهیای اسکان مسافران و فرهنگیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در بازدید از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان سنندج اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش کردستان همزمان با سراسر کشور، از ۲۸ اسفندماه اقدام به پذیرش فرهنگیان و مسافران نوروزی کرد.

وی گفت: اکنون ۶۱۹ اتاق در قالب ۷۹ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته شده است که در اختیار مسافران نوروزی فرهنگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان‌ یاداور شد: از این تعداد ۱۳۴ اتاق در سطح ویژه، ۳۶۸ اتاق در سطح الف و ۱۱۷ اتاق در سطح ب به مسافران نوروزی ارائه خدمت خواهند داشت.

ناظمی‌جلال با بیان ابنکه در سطح استان ۱۱ مرکز رفاهی نیز وجود دارد، گفت: این مراکز نیز با دارا بودن ۵۰۳ تخت، آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.

وی به قابلیت رزرو اینترنتی اتاق ها اشاره و اعلام کرد: امسال اغلب اتاق ها قابلیت رزرو اینترنتی دارد که فرهنگیان ارجمند از ۲۰ اسفندماه نسبت به رزرو از طریق آدرس eskan.medu.ir اقدام نموده اند.

کد خبر 1755488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha