نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر برپا می‌شود

کشاورزیان گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان همدان ۷ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 فرشاد کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت و سال نو گفت: همزمان با این ایام برنامه های مختلفی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر داجرا می‌شود.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر  یکی از مهمترین برنامه های این اداره را برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان همدان در شهرستان ملایر دانست و افزود: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و همکاری ادارات، ارگانها و نهادهای شهرستان ملایر با شعار «می خوانمت» برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه همراه باعرضه کتب مذهبی و ادعیه، محصولات فرهنگی و قرآنی، مشاوره دینی و مذهبی، کتب ایثار و شهادت، خوشنویسی آیات قرآن، طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان، مسابقه، کرسی تلاوت، صنایع دستی قرآن، جزء خوانی  و آثار پژوهشی خواهد بود.

کشاورزیان زمان برگزاری این نمایشگاه را  ۷ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان  دانست و  افزود:ساعت بازدید این نمایشگاه  ۱۵ الی ۲۱  و مکان آن نیز واقع در ملایر، خیابان شهید رجایی، سرای فرهنگ و هنر شهرداری خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های نوروزی این اداره اشاره کرد و گفت:  گروه های هنری اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با مجوز و حمایت این اداره و همکاری اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر، ویژه برنامه ای شاد و متنوع را با عنوان عیدانه شامل موسیقی، نمایش و مسابقه برای مردم فرهنگ دوست ملایر اجرا خواهند کرد.

مدیر اداره فرهنگ و ار اسلامی ملایر زمان برگزاری  این برنامه را ۴ تا ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۲۰  در تماشاخانه باران  واقع در خیابان سعدی کوچه شهید شیرزادی  و همچنین در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، شهرک ولیعصر، میدان قائم(عج)  دانست.

 وی با بیان  اینکه جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری شبهای موسیقی تاک  نیز از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر با حضور گروه‌های موسیقی استان‌های لرستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان برگزار  می‌شود گفت: پوستر این جشنواره نیز روز گذشته با حضور  جمعی از هنرمندان شهرستان رونمایی شد.

کد خبر 1755494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha