۲۰۰ بقعه متبرکه استان اصفهان میزبان رویدادهای قرآنی هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: ۲۰۰ بقعه متبرکه همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان میزبان رویدادهای قرآنی از جمله کرسی های تلاوت و جزخوانی هستند.

حجت الاسلام «ولی الله روان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت در بقاع متبرکه وآستان مقدس امامزادگان استان اصفهان اظهار داشت: ۲۰۰ از این مراکز مذهبی میزبان رویدادهای قرآنی و تحویل سال نو هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه جزخوانی روزانه قرآن کریم از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان است، افزود: این مراسم در بقاع متبرکه شاخص به صورت تلویزیونی پخش می شود.

وی ادامه داد: جزخوانی قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان در ۲۰۰ بقعه متبرکه استان اصفهان همه روزه با حضور قاریان محلی اجرا خواهد شد.

طرح آرامش بهاری در بیش از ۱۰۰ بقعه متبرکه

حجت الاسلام روان همچنین به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح که همزمان با سال نو و نوروز اجرا می شود میزبان مسافران و زائران بقاع متبرکه است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی، میزبانی از مسافران، ارائه مشاوره مذهبی و خدمات وقف در قالب این طرح اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان یادآورشد: نمایشگاه های فرهنگی عکس و پوستر، کتاب، حجاب و موضوعات مذهبی و اجتماعی نیز در قالب طرح آرامش بهاری برای بازدید مسافران برپا شده است.

وی با بیان اینکه مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم در بخش زیادی از مراکز دینی و فرهنگی با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی توام خواهد بود.

حجت الاسلام روانی اضافه کرد: زائران و مجاوران آستان مقدس امامزادگان از خدمات فرهنگی این ایام که بهار طبیعت و قرآن با همدیگر عجین شده بهره بگیرند.

کد خبر 1755501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha